دوربین مداربسته AHD چیست؟

دوربین مداربسته AHD چیست؟

دوربین های AHD در واقع مخفف اصطلاح (Analog High Definition) در دوربین مدار بسته می باشد.

این دوربین ها نسل جدیدی از دوربین های مدار بسته ای هستند که دارای ویژگی هایی در دسته HD است در حقیقت این ویژگی باعث تمایز آن از دیگر محصولات دوربین های مدار بسته می گردد.

 دوربینهای مدار بسته AHD برخلاف دوربین های مدار بسته HD-SDI یا دوربین مدار بسته HD-CVI و یا دوربین های تحت شبکه IP که در هنگام نصب دوربین های مدار بسته با محدودیت در کابل کشی مواجه اند و عملا کابل کشی و سیم کشی بیش از ۱۰۰متر برای این سیستم های مداربسته امکان پذیر نیست .

اما در مقابل یکی از مزیت های دوربین مدار بسته AHD امکان کابل کشی یا سیم کشی تا متراژ ۵۰۰متر بدون افت کیفیت تصاویر و مشاهده آن به صورت 720P و 960P با 30 فریم در ثاینه بدون تأخیر و کدگذاری می باشد از دیگر مزیت های دوربین و دی وی آر DVRهای AHD می توان به هزینه و قیمت نسبتا پایین و مناسب در مقابل قیمت دوربین های IP، قیمت دوربین مدار بسته HD-SDI و قیمت دوربین های مدار بسته HD-CVIاشاره کرد.

دوربین های AHDقیمت دوربین AHD

با توجه به افزایش چشمگیر فروش دوربین مداربسته در اصفهان و شهرستانها و همچنین واردات بیش از اندازه و از رده خارج شدن دوربین های مداربسته آنالوگ در این صنعت ،قیمت دوربین های AHD بسیار کاهش پیدا کرده و نزدیک به قیمت دوربین آنالوگ رسیده است.

لذا در حال حاضر تفاوت دوربین AHD و IP بیشتر قابل تامل می باشد.

تفاوت دوربین AHD و دوربین تحت شبکه IP

نصب دوربین مدار بسته AHD به مراتب آسان تر
و از ضریب امنیت دریافت و ارسال تصاویری نسبتا با کیفیت بالایی برخوردار است.

این دوربین ها (AHD) قابلیت HD بر روی بستر آنالوگ با کابل کواکسیال RG 59 و کیفیت 1/3 و 2 مگاپیکسل را دارند.

به همین منظور شرکت رایمند ارتباطات آماده ارائه این محصولات منحصر به فرد AHD  با برند دوربین مدار بستهMaxwell  تایوان و دوربین مدار بسته TAD  به متقاضیان و همکاران عزیز می باشد.