رایمند ارتباطات

شرایط و قوانین پشتیبانی شرکت رایمند ارتباطات

مشتری گرامی توافق نامه‌ای که پیش روی شماست، توافق نامه‌ی خدمات پشتیبانی شرکت رایمند می‌باشد که بین “شرکت رایمند ارتباطات نقش جهان” و مشتریان منعقد می گردد. این توافق نامه از زمان عقد قرارداد فروش وپشتیبانی یا ارائه سرویس هایی که درپیش فاکتور به تایید مشتری رسیده و برای آن فاکتور فروشی صادرشده است، معتبر خواهد بود و در صورت عدم توافق با این شرایط شما قادر به دریافت پشتیبانی از رایمند نخواهید بود.

توافق نامه خدمات پشتیبانی

تعریف واژگان

ماده اول : شرایط عمومی خدمات پشتیبانی شرکت رایمند

کلیه کاربران ( افراد حقیقی و حقوقی) استفاده کننده از رایمند ، موظف به رعایت کامل شرایط و قوانین می باشند. ماهیت این شرایط و قوانین برای تضمین رعایت حقوق مشتریان و رایمند بوده و مطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که رایمند از سرویس آنها استفاده می کند.
این توافقنامه مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
این شرایط جامع و کامل نبوده و رایمند حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وبگاه www.raymandnet.ir برای خود محفوظ می دارد.
هرگونه شکایت یا درخواستی از رایمند بایستی از طریق نامه نگاری به نشانی مندرج در صفحه تماس با ما در وبگاه www.raymandnet.ir یا از طریق ارسال اسکن نامه ی خود به یکی از شبکه های اجتماعی اعلام شده توسط کارشناسان رایمند باشد.
کلیه خدمات پشتیبانی رایمند مطابق قرارداد یا شرایط قید شده در پیش فاکتور تایید شده توسط مشتری می باشد.
مسئولیت ایرادات و بروزرسانی های نرم افزارها و سرویس هایی که تولید داخل کشور ایران نبوده یا بصورت کرک برای مشتری نصب شده است، بعهده ی رایمند نمی باشد.
از کلیه‌ی کاربران در حین ثبت هویتشان در سامانه تیکتینگ، اطلاعاتی نظیر نام،‌ نام خانوادگی، ، نام شرکت ،‌شماره موبایل، آدرس پست الكترونیكی، آدرس و… از شما درخواست می شود كه می بایست این اطلاعات را به درستی و با صحت کامل در اختیار کارشناسان رایمند قرار دهید. در صورت وجود خطا یا تغییر در این اطلاعات کاربر موظف به ، به روزرسانی آن ها می باشد و مسئولیت حقوقی و قانونی هرگونه جعل عنوان یا عدم صحت اطلاعات فردی یا سوء استفاده از مشخصات دیگران بر عهده ی شخص مشتری می باشد.
مشتری در مقابل كلیه اطلاع رسانی و مكاتباتی كه رایمند با وی از طریق پست الكترونیكی و پیامك انجام می دهد، مسئول خواهد بود. تمام مکاتبات و اطلاع رسانی مشتریان به مناسبت‌های گوناگون از جمله بروز مشکل، ثبت انواع تیکت، اطلاعات فنی و نام کاربری و رمز عبور سرور و سرویس ها، تنها از طریق پست الکترونیکی و پیامک به ایمیل و موبایلی که در حین ثبت هویت به کارشناسان رایمند داده اید، ارسال خواهد شد. رایمند پس از گذشت 24 ساعت از آخرین ارسال ایمیل یا پیامک خود به مشتری آن را مشاهده شده تلقی می کند.
رایمند اطلاعات دریافت شده از كاربران را، نزد خود محفوظ نگه داشته و این اطلاعات محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه در اختیار سایرین قرار نخواهد گرفت مگر در صورت پیگرد قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد.
توافق نامه خدمات پشتیبانی

ماده دوم : خدمات پشتیبانی تلفنی و تیکت

  در صورت بروز هرگونه مشکلی، مشتریان بایستی از طریق ارسال تیکت پشتیبانی در سایت یا تماس تلفنی با شماره تلفن های مندرج در قسمت تماس با ما در وبگاه www.raymandnet.ir  مشکلات خود را مطرح کرده تا در سامانه تیکتینگ ثبت شود.
درزمان ثبت تیکت پشتیبانی ایمیل و پیامکی برای نماینده ی مشتری با موضوع ثبت درخواست ارسال می شود. درصورت عدم دریافت، لطفا مراتب را به اطلاع واحد پشتیبانی رسانید. در غیر اینصورت رایمند پس از گذشت24 ساعت اطلاع رسانی تیکت پشتیبانی را مشاهده شده تلقی می کند.
تعیین ساعت زمان ارائه خدمات پشتیبانی و نحوه آن به مشتریان بدون قرارداد پشتیبانی به عهده و به اختیار رایمند می باشد.
مطابق ماده 21 قانون جرایم رایانه ای ، کاربر مجاز به استفاده از نام کاربری، عکس، سخن و کلمات توهین آمیز و غیراخلاقی و مغایر با شئونات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی وفق مصادیق محتوای مجرمانه در قانون نیست. در صورتی که به هر نحوی کاربری اقدام به توهین یا فحاشی به عوامل پشتیبانی رایمند نماید، ضمن اینکه ارائه خدمات پشتیبانی به صورت دائم به اینگونه کاربران قطع خواهد شد، رایمند مختار است که در صورت نیاز از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری نماید.

ماده سوم :خرید، تمدید و اتمام قرارداد پشتیبانی

برای خرید یا تمدید قرارداد پشتیبانی لیستی از سرویس های مشتری در فرمی بنام RFP توسط رایمند جمع آوری شده و بهمراه پیشنهاد قیمت برای مشتریان ارسال می شود. درصورت تایید مشتری قرارداد پشتیبانی با ایشان بسته خواهد می شود.
مدت زمان قرارداد پشتیبانی از تاریخ عقد قرارداد نهایتا تا پایان اسفند همان سال خواهد بود.
پس از پایان قرارداد پشتیبانی، رایمند هیچگونه تعهدی در ارائه ی خدماتی پشتیبانی به مشتریان را ندارد.
تاریخ پایان قرارداد پشتیبانی یا درقرارداد پشتیبانی قید شده است یا از طریق ایمیل یا پیامک برای مشتری ارسال شده است. در مواردی که قرارداد پشتیبانی مکتوبی بین مشتری و رایمند نیست، تاریخ شروع قرارداد پشتیبانی برای مدت توافق در پیش فاکتور ارسالی، از تاریخ صدور اولین فاکتور فروش مرتبط با آن پروژه می باشد.

ماده چهارم : اطلاعات سرور(ها) و سرویس (ها)

درصورتیکه مشتری تا قبل از پایان قرارداد پشتیبانی یا حتی پس از پایان قرارداد پشتیبانی با رایمند درخواست اخذ بخشی یا تمام اطلاعات نام کاربری و رمز عبور دستگاه یا سرویسی را داشته باشد، می تواند با ارسال درخواست کتبی به رایمند، درصورت نداشتن بدهی مالی، اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کند. درنظر داشته باشید از آن پس پشتیبانی از آن دستگاه (ها) یا سرویس (ها) توسط رایمند کنسل تلقی شده وکلیه مسئولیت آن بعهده مشتری می باشد.
پس از پایان قرارداد پشتیبانی یا پس از دریافت اطلاعات فنی توسط مشتری، رایمند هیچگونه تعهدی در نگهداشتن هرگونه اطلاعات مشتری را نداشته ودرصورت درخواست مشتری، ارائه ی آنها صرفا با پرداخت هزینه ی نگهداری امکان پذیر خواهد بود.
نظرسنجی مشتریان

ماده پنجم : نظرسنجی و طرح شکایت

پس از انجام هر تیکتی در پایان کار به همراه ایمیل و پیامک ارسالی، لینک نظرسنجی نیز ارسال می شود. لذا مشتری درصورت تمایل می تواند با شرکت در نظر سنجی، رایمند را درانجام هرچه بهتر امور مطلع کرده و میزان رضایت خود را از ثبت کند.
رایمند همواره سعی در انجام خدمات به موقع در بهترین شکل ممکن را دارد. با این وجود اگر مشتری از نوع عملکرد هر یک از پرسنل رایمند رضایت نداشته می تواند با تلفن های رایمند که در بخش تماس باما وبگاه درج شده است،تماس گرفته و شکایت خود را با بخش امور مشتریان یا مدیر داخلی مطرح کرده تا ثبت و ترتیب اثر داده شود.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.