تلفن گویا چیست؟
آیا تا بحال فکر کرده اید که راه اندازی تلفن گویا برای شرکت و مجموعه چه مزایایی دارد؟
سعی ما بر این است در این مقاله علاوه بر توضیح تلفن گویا ، روش کار و مزیت های آن را مورد بررسی قرار دهیم.
مهمترین مزیت تلفن گویا معرفی مختصر شرکت یا سازمان و همچنین مشخص کردن بخش های مجموعه شما می باشد.
زمانی که مشتری از طریق آگهی و یا تبلیغات شماره شرکت را بدست می آورد و با سازمان تماس می گیرد مایل است در ابتدای کار بطور سریع با مجموعه و بخش های آن آشنایی اولیه را پیدا کند.
با استفاده از سیستم تلفن گویا شما می توانید تصویر اولیه از سازمان خود را به شکلی مناسب در ذهن مشتری ایجاد نمایید.
مزیت های تلفن گویا:
در ادامه مطلب برخی از قابلیت ها و ارزش افزوده هایی که می تواند برای مجموعه و یا سازمان ما داشته باشد را مطرح میکنیم:
*معرفی شرکت ، سازمان ، مجموعه
اولین مزیت تلفن گویا برای سازمان شما معرفی بخش های مختلف شرکت می باشد.
که این نیز به نوبه خود می تواند به مشتری کمک کند که علاوه بر آشنایی کامل با بخش های مختلف مجموعه در کسری از زمان قسمت مورد نظر خود را انتخاب کرده و ارتباط برقرار کند.
به طور مثال با شماره گیری عدد 1 به واحد فروش متصل می شود و یا با شماره گیری عدد 2 به واحد فنی متصل شود .
همچنین می تواند با شماره گیری داخلی معین به فکس اتوماتیک متصل شده و بدون دخالت اپراتور فکس خود را ارسال کند.
*بازخورد مشتریان
مزیت بعدی تلفن گویا می تواند بخش انتقادات و پیشنهادات باشد.
مشتریان در اکثر مواقع تمایلی به عنوان کردن مشکلات خود بطور مستقیم با پرسنا سازمان ندارند در نتیجه این بخش می تواند کمک کند تا مشتری ، مشکلات ، انتقادات و پیشنهادات خود را بطور مستقیم با مدیران سازمان در میان گذارد.
*منشی خودکار
مرکز تلفن های نسل جدید با در اختیار گذاشتن امکاناتی نظیر صف انتظار ، ارسال فکس به ایمیل و … می تواند همچون یک منشی کامل برای شما عمل کند در نتیجه ضمن صرفه جویی در منابع انسانی و همچنین زمان می توانید اعطاف بیشتری در سازمان جهت سهولت ارتباط مشتری فراهم سازید.
امکانات تلفن گویا:
- امکان ضبط کلیه مکالمات پرسنل و مشتریان
- پاسخ گویی تماس های داخلی شرکت از طریق گوشی تلفن ، موبایل و تبلتها
- هیچ تماسی از مشتریان از دست نمی رود و اشغالی نمی خورد.(قرار دادن مشتریان در صف انتظار)
- برقراری ارتباطی یکپارچه بین سیستم تلفن ، ایمیل ، sms
- متمرکز سازی شماره داخلی پرسنل و واحدهای شعبات داخلی
- هزینه ماسهای تلفنی بین شهری و راه دور بین شعبات به صفر می رسد.
- امکانات کنفرانس –مکالمه همزمان بیش از دو نفر
- ارائه گزارشات لحظه ای از تماس های مشتریان ، مدت انتظار ، ارزیابی کیفیت پاسخگویی
- ارسال و دریافت فکس از طریق کامپیوتر
قابلیت های سامانه تلفن گویا:
- اپراتور خودکار
- امکان تعریف چندین روند پاسخگویی
- انتقال مکالمه
- کنفرانس
- صندوق صوتی
- صف انتظار مکالمه و توزیع تماس بین داخلی ها
- مدیریت فکس
- ضبط و شنود مکالمات
- پاسخگویی تماس از طریق کامپیوتر(soft phone)
رایمند ارتباطات افتخار دارد ضمن داشتن تجربه و تخصص و شناخت عمیق سیستم های مخابراتی و همچنین داشتن تجربه و دانش شبکه و تاثیر شبکه بر سیستم های تلفنی ، راهکارهای مرتبط با تلفنگویا را بر منطبق بر نیاز ها و خواسته های سازمان شما در اختیارتان قرار دهد.
جهت اطلاع از شرایط قیمت تلفن گویا و همچنین دریافت مشاوره های لازم جهت بهره مندی بهتر از این امکان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
[adinserter name=”Block 2″]