آموزش نصب یو پی اس

طریقه نصب و راه اندازی یو پی اس ups

 در این مقاله ، آموزش نصب یو پی اس ups را، به طور کامل و در قالب یک فیلم، تشریح می‌کنیم. در این فیلم آموزشی یاد خواهید گرفت، چگونه یو پی اس 3kva رکمونت 72VDC آنلاین با برند تکام را، نصب و راه اندازی کنید.

 

تجهیزات مورد نیاز نصب یو پی اس

برای نصب یو پی اس ups، نیاز به تجهیزات زیر دارید:

  1. یو پی اس 3kva رکمونت تکام
  2. کابینت باتری 2 طبقه تکام
  3. چرخ ترمز دار کابینت باتری : یک دست
  4. باتری  ups یو پی اس : 6 عدد
  5. کابل رابط باتری جهت اتصال باتری یو پی اس به دستگاه ups
  6. کابل اتصال باتری ها به یکدیگر جهت سری کردن باتری ها

آموزش نصب یو پی اس

 

طریقه نصب باتری یو پی اس ups

همانطور که در فیلم آموزش نصب یو پی اس ups،  نحوه نصب باتری های یو پی اس در کابینت باتری را ملاحظه کردید ، اتصال باتری های یو پی اس بایستی بصورت سری به یکدیگر باشد. بدین ترتیب که، 6 عدد باتری 12 ولت  و در مجموع 72 ولت DC را تشکیل می دهند.

3 عدد باتری در طبقه اول کابینت و 3 عدد باتری دیگر در طبقه دوم جانمایی می‌گردد.

قیمت یو پی اس و باتری های یو پی اس

لازم به ذکر است این مقاله در پایان سال 1396 تهیه و تنظیم شده است. مبلغ کل این یو پی اس به همراه باتری‌های آن، تقریبا 60/000/000 ریال است.

برای خرید یو پی اس و باتری ups، ضمن مطالعه مقاله راهنمای خرید یو پی اس می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یو پی اس به نشانی  www.raymandnet.ir و مشاهده قیمت و مشخصات فنی دستگاه‌ها، با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام دهید.

 

آموزش نصب یو پی اس

[adinserter name=”Block 2″]

یو پی اس در اصفهان

شرکت رایمند ارتباطات به عنوان دفتر پخش باتری یو پی اس و یو پی اس در اصفهان و همچنین نماینده شرکت تکام در این استان، آماده ارائه خدمات است.

لازم به ذکر است نحوه نصب و راه اندازی یو پی اس فاراتل، یو پی اس آلجا و دیگر شرکت های یو پی اس در اصفهان نیز، تقریبا به همین شکل می باشد.