هر ساله در هر صنف و حوزه تجاری، شاهد برپایی نمایشگاهها و جشنوارههای مختلف هستیم این نمایشگاه و جشنوارهها در واقع برترینها در هر صنف را معرفی میکنند. شاخصها و پارامترهای مختلفی توسط کارشناسان در پژوهشگران این جشنوارهها و نمایشگاهها وجود دارد که با استفاده از آن به تحلیل و بررسی عملکرد شرکتها و نهادهای زیرمجموعه خود می پردازند. مجوزها و افتخارات یک شرکت در نمایشگاهها و جشنوارهها و رویدادهای مختلف همان صنف، نشاندهنده میزان اعتبار و حرفهای بودن آن است. وقتی که یک شرکت بتوانند در یک جشنواره یا نمایشگاه معتبر به صورت متداوم چندین بار افتخارات مختلفی را کسب نماید، نشان میدهد که این شرکت در زمینه ارائه خدمات و سرویس ها، به قدری حرفهای و موفق بوده است که موجب تحسین و تأیید به کارشناسان و منتقدان شده است.
یکی از راههای بررسی و تحقیق در مورد رضایت مندی کاربران و کارشناسان از خدمات و سرویس های یک شرکت این است که ببینیم آیا آن شرکت در جشنوارهها و رویدادهای مختلف توانسته است در رقابت با دیگر شرکتها موفق باشد، آیا آن شرکت توانسته است خدماتی فراتر از حل معمول و مرسوم را ارائه کند؟ ایا آن شرکت خدمت بیشتری از سایر رقبا را برای مشتری فراهم میآورد؟ پاسخ به این سؤالات قطعاً میتواند تحلیل درستی از اعتبار و حرفهای بودن یک شرکت ارائه کند.
ما نیز در رایمند ارتباطات نقش جهان و با توجه به خدماتی که برای مشتری ارائه دادیم و توجهی که به مشتری داشتهایم، توانستهایم خدماتی را ارائه بدهیم که این خدمات باعث نظر مثبت کارشناسان در این حوزه شده است و از این رو در نمایشگاه اتو کام افتخارات مختلف را برای سالهای پیاپی به دست آوردهایم. همچنین در نمایشگاه بینالمللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری نیز برای دو سال پیاپی شرکت رایمند ارتباطات نقش جهان به عنوان شرکت نمونه و پیشرو مورد تقدیر قرار گرفت.