رایمند ارتباطات

گواهی حسن انجام کار

یکی از بهترین روش‌ها برای بررسی رضایتمندی  و نحوه عملکرد فعالیت‌های  یک شرکت، آن است که ببینیم  سازمان‌ها و نهادهایی که از خدمات این شرکت استفاده کرده‌اند، آیا از این خدمات و  سرویس ها راضی بودند یا خیر؟  گواهی حسن انجام کار در واقع نشان‌دهنده میزان رضایتمندی یک سازمان یا نهاد از خدمات و سر ویس‌هایی که یک شرکت ارائه داده است و به مشتریان جدید ثابت می‌کند که از تجربه کار با یک شرکت خاص راضی بوده و به گونه‌ای آن را تبلیغ می‌کند.

وقتی که یک شرکت دارای گواهی های حسن انجام کار زیادی باشد به این معنی است که این شرکت به عنوان یک شرکت خوش نام و  با سابقه خوب شناخته می‌شود و می‌تواند به یک بخشی از رزومه کاری باشد. از این رو  شرکت‌های جدیدی که می‌خواهند با این شرکت همکاری داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به بخش گواهی‌های حسن انجام کار میزان رضایت شرکت‌های دیگر از این شرکت را به خوبی مورد بررسی و تحلیل قرار بدهند.

شرکت رایمند ارتباطات نقش جهان نیز با استفاده از کادری مجرب و با تمام تلاشی که برای رضایت مندی مشتریان انجام داده است، توانسته است رضایت آن‌ها را پس از انجام کار هم داشته باشد. این گواهی ها نشان‌دهنده این موضوع هستند که برای ما مهم‌ترین موضوع رضایت مشتری است و سعی داریم تمام تمهیدات لازم و پشتیبانی‌های مهم را در اختیار آن قرار دهیم. از این رو در زیر گواهی های حسن انجام کاری که ما با شرکت‌های مختلف انجام دادیم تقدیم می‌گردد.  شرکت‌های معتبر و مختلفی در حوزه‌های گوناگون مانند تولید فرش، شرکت فولاد، میراث فرهنگی و … از خدمات و سرویس های شرکت رایمند ارتباطات نقش جهان در حوزه نصب دوربین‌های مداربسته  و نصب زیرساخت‌های شبکه، لینک های وایرلس، یو پی اس، فایروال و دیگر سیستم ها و تجهیزات حوزه شبکه استفاده کرده‌اند.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.