درباره رایمند ارتباطات

مجموعه رایمند ارتباطات فعالیت خود را از سال 1389 به عنوان طراح ، مجری و پشتیبان پروژهای حوزه فناوری اطلاعات شروع به کار کرده و در مدت 10 سال سابقه کاری خود به بیش از 300 مشتری خدمات خود را ارائه نموده است. آنچه که مارا از رقبا متمایز می کند همراهی و پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان است. تمرکز اصلی رایمند ارتباطات، پشتیبانی کامل بعد از ارائه انواع خدمات و محصولات می باشد. از دید ما، اعتماد مشتریان بزرگ‌ترین دارایی یک شرکت است. پس تلاش می‌کنیم تا اعتماد شما را حفظ کنیم.

تیم فنی و مهندسی این شرکت متشکل از متخصصین فعال در حوزه های تخصصی روتینگ و سوئیچینگ ،مجازی سازی و امنیت شبکه با مداراک بین المللی Microsoft ، Mikrotik ، Cisco ، Elastix و CHIFI می باشند.

این شرکت آماده ارائه انواع راهکارهای سازمانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح مشاوره ، طراحی و اجرا در زمینه های زیرساخت شبکه (پسیو شبکه و فیبر) ، معماری و بهره برداری شبکه (اکتیو شبکه)، امنیت شبکه ، برنامه نویسی و طراحی فروشگاه اینترنتی ، نگهداری و پشتیبانی شبکه و همچنین یو پی اس می باشد.
ما بر این باوریم که بالاترین کیفیت در اجرا و ارائه خدمات پس از فروش حق مشتریان بوده و این بخشی از وظایف تعریف شده در منشور مجموعه رایمند ارتباطات است.

visit
1250

تعداد کل بازدید

successfuly
300

پروژه های موفق

customer
90%

رضایتمندی مشتری

work experince
10سال

سابقه کاری


نمونه پروژه های انجام شده

sazman boodje

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور- ساختمان بهارستان اصفهان

  • • یو پی اس
  • • زیرساخت شبکه
  • • فایروال
  • • اکانتینگ
folad mobarake esfahan

حراست فولاد مبارکه سپاهان

  • • عملیات فیوژن، تست و تحویل فیبرنوری مربوط به شبکه دوربینهای مداربسته (همکاری با شرکت شاور رایانه)

nik mahzar espadana

شرکت نیک محضر اسپادانا واقع در شهرک صنعتی سجزی

  • • لینک وایرلس
  • • نظارت تصویری
  • • ویپ | Voip
renault company

شرکت قناد محور نمایندگی تویوتا و رنو در اصفهان

  • • زیرساخت شبکه
  • • امنیت شبکه
  • • نظارت تصویری

maskan mehr

مسکن مهر خمینی شهر

  • • یو پی اس | UPS
  • • کنترل تردد
behtash sepahan

صنایع ریلی اصفهان (بهتاش سپاهان)

  • • لینک وایرلس
  • • یو پی اس | UPS
  • • کنترل تردد
  • • نظارت تصویری

zobahan

کارخانه ذوب آهن اصفهان

  • • یو پی اس | UPS
  • • کنترل تردد

sazman nezam mohandesi

سازمان نظام مهندسی اصفهان

  • • زیرساخت شبکه
sazman hava shenasi

اداره کل هواشناسی استان اصفهان

  • • دکل مهاری
bime asia

بیمه آسیا

  • • نظارت تصویری
tchibo

فروشگاه tchibo

  • • فروشگاه اینترنتی

hesabyar

شرکت حسابیار

  • • ویپ | Voip
  • • مجازی سازی
  • • امنیت شبکه
toka tadarok

شرکت بازرگانی توکا تدارک

  • • زیر ساخت شبکه
  • • لینک وایرلس
  • • نظارت تصویری
  • • اکانتینگ
  • • فایروال
  • • یو پی اس | UPS
  • • قرارداد پشتیبانی

shakib sanat

شرکت لاستیک سازی شکیب صنعت سپاهان

  • • ویپ | Voip
  • • امنیت شبکه
aria pelast zardkoh

آریا پلاست زردکوه

  • • قرارداد پشتیبانی
  • • فروشگاه اینترنتی
  • • زیرساخت شبکه
  • • یو پی اس | UPS
  • • نظارت تصویری
  • • لینک وایرلس
  • • امنیت شبکه
  • • پشتیبانی
  • • ویپ | Voip

bic

شرکت بیک (شعبه اصفهان)

  • • زیرساخت شبکه
  • • نظارت تصویری
  • • یو پی اس | UPS
  • • قرارداد پشتیبانی
  • • لینک وایرلس
talebi

ماشین سازی طالبی

  • • امنیت شبکه
  • • زیرساخت شبکه

esfahan pelast

گروه تولیدی اصفهان پلاست

  • • قرارداد پشتیبانی
  • • نظارت تصویری
  • • اکتیو دایرکتوری
  • • یو پی اس | UPS
  • • ویپ | Voip
  • • زیر ساخت شبکه
  • • مجازی سازی
  • • اکانتینگ
  • • استابلایزر
1001night tour

آژانس گردشگری سفرهای هزار و یک شب

  • • قرارداد پشتیبانی
  • • نظارت تصویری
  • • اکتیو دایرکتوری
  • • یو پی اس | UPS
  • • ویپ | Voip
  • • زیر ساخت شبکه
  • • مجازی سازی
  • • اکانتینگ
  • • استابلایزر

برندهای ما

 

پارتنرهای ما

پرسش های متداول

1شرکت رایمند ارتباط در چه حوزه ای فعالیت می کند؟
شرکت رایمند ارتباطات مجری و پشتیبان پروژهای حوزه فناوری اطلاعات و فروش و تعمیر تجهیزات از جمله یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر، رک مخابراتی ، تجهیزات شبکه و تجهیزات ویپ می باشد.
2پشتیبانی رایمند ارتباطات چه ساعاتی می باشد؟
پشتیبانی تلفنی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17 و پنج شنبه از ساعت 8:30 تا 13 و تماس با شماره 33391009 – 031 می باشد . پاسخگویی چت آنلاین از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 17 تا 24 می باشد.
3امکان ارائه گزارش خدمات انجام شده وجود دارد؟
بله کارشناسان ما هر اطلاعاتی که مورد نیاز شما باشد در اختیارتان می گذارند.
4آیا مستندات خدمات (شامل پسوردها، تنظیمات و …) رو در اختیار مشتریان قرار می گیرد؟
بله، هر زمانی که اراده کنید مستندات در اختیارتون قرار خواهد گرفت.
5در روزهای تعطیل هم خدمات می‌دید؟
بله این کار را انجام می دهیم.ماهیت بعضی از کارها به شکلی است که بهتر است در ساعات غیر اداری انجام شود.به طور مثال آپدیت کردن سرورها ممکن است دقایقی شبکه شما را از دسترس خارج کند.
6آیا شما نمایندگی خاصی از محصولات ups را دارید ؟
بله .ما نمایندگی برند تکام در حوزه ups ، استابلایزرو اینورتر هستیم که این برند دارای یکسال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات می باشد.
7شرکت شما عملیات پسیو شبکه هم انجام می دهد ؟
بله . شما می توانید از طریق تماس با شماره های شرکت و داخلی پروژه ها ، با اعلام شرایط مجموعه خود و درخواست مدنظر، خدمات موردنظر خود را دریافت نمایید.
8شما خدمات سانترال و ویپ هم انجام می دهید ؟
بله . در حوزه ویپ هم تیم پشتیبانی جهت خدمت رسانی به شما عزیزان فعال هستند و هم فروش محصولات ویپ را ارائه می دهیم.
9آیا ارسال کالا به شهر دیگر هم دارید ؟
با توجه به وجود دو شعبه در شهرهای اصفهان و تهران تا حد ممکن ارسال کالا از شعبه ی نزدیک شما صورت می گیرد . در غیر این صورت بنا به هماهنگی شما از طریق باربری و یا تیپاکس طی مدت زمان 48-24 ساعت کاری کالا برای شما ارسال می گردد.
10نحوه محاسبه توان یو پی اس برای تجهیزات چگونه است ؟
جهت سهولت کار متقاضیان یک مقاله آموزشی به همراه نرم افزار محاسبه توان یو پی اس در سایت قرار داده ایم .لطفا به این لینک مراجعه کنید .https://raymandnet.ir/ups-calculator/
11برای محاسبه توان ups موردنیاز به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
دستگاههایی که قرار است به ups متصل شوند و میزان وات مصرفی آنها. مدت زمانی که نیاز به بک آپ دارید.(مدت زمان برق دهی مدنظر)
12یو پی اس های باطری داخلی چه مدت زمان برق دهی را فراهم می کنند ؟
با توجه به میزان وات مصرفی دستگاههای شما و تعداد باطری های داخلی مدت زمات 5 الی 60دقیقه بک آپ (برای دستگاههای تا 2 باطری داخلی) برای شما فراهم می کنند.
13آیا شما پروژه های شبکه هم اجرا می کنید ؟(مثل پروژه ی راه اندازی ویپ ، پروژه راه اندازی دوربین مداربسته و...)
بله در صورت بستن قرارداد با رایمند شما می توانید تمام خدمات را به صورت یکجا دریافت نمایید.در صورت عدم بستن قرارداد هم می توانید پروژه را بصورت جداگانه با واحد پروژه ها مطرح و خدمات را دریافت نمایید.
14گیت وی های مناسب برای راه اندازی ویپ را چگونه انتخاب کنیم ؟
با توجه به تعداد خط شهری، پورت دستگاههای گیت وی FXO را انتخاب نمایید.و با توجه به تعداد داخلی مورد نیاز، تعداد پورت دستگاههای گیت وی FXS را انتخاب نمایید.
15لیست محصولات و قیمت ها را چگونه می توانیم مشاهده کنیم ؟
با توجه به نوسانات اخیر دلار ، امکان ارائه لیست قیمت ها نمی باشد. ولیکن لیست محصولات را می توانید از منوی محصولات و خدمات در سایت مشاهده کنید و برای دریافت قیمتها با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و یا در شبکه های اجتماعی پیام دهید.
16نحوه پاسخگویی تیم پشتیبانی شما به چه صورت است ؟
تیم پشتیبانی رایمند مشکلات را به دو صورت ریموت و یا حضور در محل برطرف می کنند.کافی است با تماس گرفتن با بخش پشتیبانی رایمند و اعلام مشکل و ثبت تیکت پشتیبانی مشکل به وجود آمده را رفع کنید. در نظر داشته باشید الویت پشتیبانی برای مشتریانی می باشد که قرارداد PM با رایمند دارند.
17آیا شما کالاهای استوک (دست دوم) هم کار می کنید ؟
بله کالاهایی نظیر سرورهای HP ، مینی کیس ،تلفن های تحت شبکه بصورت استوک هم موجود است. البته در نظر داشته باشید تیم ما کالاهای استوکی در اختیار شما قرار می دهند که سالم و قابل تست باشند.
18از کجا می توانیم قیمت ها و کالاهای فروش ویژه را مطلع شویم ؟
رایمند بنا به نیاز بازار و مشتری و البته موجودیت ها اقدام به گذاشتن آفرهای ویژه ای می نماید که در اسرع وقت در کانال های تلگرامی مجموعه به آدرس @Raymandnet و نیز اینستاگرام اطلاع رسانی می شود.
19نحوه استعلام قیمت سرورهای HP به چه صورت است ؟
برای استعلام قیمت کافی است کانفیگ مد نظر را روی تلگرام و واتس آپ فروش ارسال نمایید و قیمت دریافت کنید.در صورتی که کانفیگ را اطلاع ندارید جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.